Cena
-
od
do
Promocja
Bariery drogowe U-12a - typu olsztyńskiego
Wszystkie barierki drogowe typu olsztyńskiego charakteryzują się owalnym przęsłem i jednym słupkiem rozpoczynającym ciąg barier. Moduły łączą się ze sobą tworząc ciąg wygrodzenia ochronnego. Na końcu ciągu powinien być zamontowany tzw. "słupek kończący", który jest dopasowany do barierki.
341,33 zł
Cena netto: 277,50 zł
306,27 zł
Cena netto: 249,00 zł
298,89 zł
Cena netto: 243,00 zł
306,27 zł
Cena netto: 249,00 zł
306,27 zł
Cena netto: 249,00 zł
341,33 zł
Cena netto: 277,50 zł
328,41 zł
Cena netto: 267,00 zł
291,51 zł
Cena netto: 237,00 zł
285,98 zł
Cena netto: 232,50 zł
291,51 zł
Cena netto: 237,00 zł
291,51 zł
Cena netto: 237,00 zł
328,41 zł
Cena netto: 267,00 zł
372,69 zł
Cena netto: 303,00 zł
335,79 zł
Cena netto: 273,00 zł
332,10 zł
Cena netto: 270,00 zł
335,79 zł
Cena netto: 273,00 zł
335,79 zł
Cena netto: 273,00 zł
372,69 zł
Cena netto: 303,00 zł
363,47 zł
Cena netto: 295,50 zł
400,37 zł
Cena netto: 325,50 zł
365,31 zł
Cena netto: 297,00 zł
328,41 zł
Cena netto: 267,00 zł
324,72 zł
Cena netto: 264,00 zł
328,41 zł
Cena netto: 267,00 zł
328,41 zł
Cena netto: 267,00 zł
365,31 zł
Cena netto: 297,00 zł
352,40 zł
Cena netto: 286,50 zł
315,50 zł
Cena netto: 256,50 zł
311,81 zł
Cena netto: 253,50 zł
315,50 zł
Cena netto: 256,50 zł
315,50 zł
Cena netto: 256,50 zł
352,39 zł
Cena netto: 286,50 zł
400,37 zł
Cena netto: 325,50 zł
363,47 zł
Cena netto: 295,50 zł
361,62 zł
Cena netto: 294,00 zł
363,47 zł
Cena netto: 295,50 zł
Drogowe ogrodzenia typu U-12 stosuje się w celu ochrony pieszych i oddzielenia ich od jezdni, uniemożliwienia im przekraczania jezdni w miejscach niedozwolonych lub skanalizowania ruchu pieszych. Ogrodzenia mogą być segmentowe lub łańcuchowe.
Podgrupą ogrodzeń drogowych typu U-12 są bariery drogowe u-12a (ogrodzenia segmentowe U-12a, bariery chodnikowe U-12a) występują w postaci ram z poprzeczkami, prętami, siatkami, przezroczystymi płytami itp. Wysokość barier drogowych u-12a powinna wynosić od 80 cm do 120 cm (nad gruntem), przy czym mniejszą wysokość należy stosować w miejscach, w których bariery mogą ograniczyć widoczność kierującym pojazdami, np. w obrębie skrzyżowań, przejść dla pieszych itp.
Bariery drogowe u12-a jako ogrodzenia segmentowe można umieszczać np. obok jezdni, w chodnikach, na krawędzi pobocza, na pasie dzielącym jezdnie, na wysepkach przystanków tramwajowych od strony jezdni dla wygrodzenia torowiska.
Bariery drogowe U-12a - typ olsztyński
Do grupy barier drogowych U-12a zaliczamy bariery typu olsztyńskiego. Bariera "olsztyńska" składa się z jednego słupka oraz owalnego przęsła o wysokości 550 mm. W czasie montażu barier drogowych typu olsztyńskiego pierwszy startowy moduł łączy się z kolejnym modułem poprzez skręcanie. Na końcu tak zbudowanego ciągu wygrodzeniowego znajduje się tzw. słupek kończący (zamykający ciąg montażowy).
Dla barier olsztyńskich montowanych w jednym ciągu należy dokupić dodatkowy słupek kończący (ilość barier + 1 słupek). W przypadku montażu w kilku odcinkach, do każdego ciągu należy uwzględnić dodatkowy słupek kończący.