Bariera segmentowa mostowo-drogowa U-11a - 200 x 110 cm - ocynk ogniowy
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Bariera segmentowa mostowo-drogowa U-11a - 200 x 110 cm - ocynk ogniowy
Przykręcana bariera segmentowa mostowo-drogowa U11a z płaskowników (ochronna barierka drogowa, bariera mostowa, bariera wygrodzeniowa, bariera chodnikowo-drogowa, balustrada chodnikowa) - to prosta w montażu, bardzo trwała i praktyczna bariera ochronna o estetycznym wyglądzie stosowana przede wszystkim ze względów bezpieczeństwa np. w takich miejscach jak mosty, wiadukty, chodniki czy kanały i nabrzeża. Bariery U11a są stosowane w celu zabezpieczenia przed upadkiem z wysokości, jeśli powierzchnia, po której odbywa się ruch pieszych lub rowerzystów, położona jest powyżej 0,5 m od poziomu terenu. O barwie barier decyduje zarządca danej drogi.
Bariery U11a umieszcza się m.in. na obiektach mostowych, na których dopuszcza się ruch pieszych, przepustach, nasypach, pochylniach, w otoczeniu wejść i wjazdów do podziemia oraz wszelkich innych sytuacjach, gdzie zachodzi potrzeba ochrony pieszego przed upadkiem z wysokości.
Bariery U11a mogą być wypełnione wyłącznie pionowymi szczeblinami o rozstawie nie większym niż 0,14 m.
Bariery szczeblinkowe mogą być stosowane w dowolnej przestrzeni jako bariera ochronna, np. zamiennie za barierę U12a z poprzeczką lub jako bariera magazynowa.
Barierę mostowo-drogową U11a wykonujemy w wersji ocynkowanej ogniowo (EN ISO 1461) lub z malowaniem proszkowym (kolor zgodny z paletą RAL).
Dane techniczne - bariera segmentowa mostowo-drogowa U-11a:
- długość - 2000 mm,
- wysokość - 1100 mm,
- rama zewnętrzna - płaskownik 60/6 mm,
- pozioma (dolna) poprzeczka (przeciąg) - płaskownik 40/4 mm,
- wypełnienie - pionowe szczeble z płaskownika 40/4 mm,
- ocynk ogniowy EN ISO 1461 (spawanie przed ocynkowaniem, bez malowania),
- sposób montażu - PRZYKRĘCENIE (stopy montażowe z otworami 120 x 120 mm).
Norma PN-EN ISO 1461 dopuszcza chropowatość jeśli ta nie ujmuje funkcjonalności wyrobu. Dopuszcza się występowanie nadlewów (zgrubienie cynku do wysokości 5mm o nieostrych krawędziach) w miejscach ściekania cynku.